Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-06, 17:18   #9
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kartlegging av forumbrukernes språkkunnskaper

Ligger vel på C2 i nederlandsk, fransk og dansk, C1 eller C2 i engelsk, B1 i tysk, A2 i spansk, aner-ikke i norsk (siden det er så mye dansk i språket mitt ennå). Morsomt at se, hvordan man på de forskellige språk tilegner seg ordforråd på de områder, som man har brukt språket på. Jeg har f.eks. jobbet med tinglysning en stund, og kan fortsat en masse terminologi på dansk - men har jo aldrig lært det på andre språk ! På samme måte har fransk alltid vært et hjemmespråk for meg, så der er jeg mest hjemme for "dagligdagse" ting.

Studerte litt gresk engang, men mye mere enn "kalimera, kalispera, kalinikta" henger der ikke igjen.

Synes språkpermen er veldig praktisk når jeg skal rette prøver eller forklare hvilket nivå mine elever ligger på.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat