Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-06, 00:58   #20
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kartlegging av forumbrukernes språkkunnskaper

Engelsk har jeg rimelig god kontroll på, både skriftlig og muntlig, kanskje rundt C1-C2? Bruker en god del engelsk i jobben, leser engelske bøker og snakker flytende etter noen dagers oppvarming
Tysk har jeg hatt i fem år og bruker også i jobben enkelte ganger, dvs oversettelse fra tyske nyhetsmeldinger til norsk. Jeg har også gjort meg forstått på tysk når det virkelig har vært viktig, både i Tsjekkia, Italia og Tyskland.

Nederlandsk skjønner jeg en del av når det snakkes og når jeg leser det, men skriftlig kan jeg ikke mer enn noen fraser. Lett å blande inn tysken
Spansk har jeg inderlig lyst til å lære, forstår bittelitt og er dritflink til å bestille mat og drikke Begynte på et intensivkurs på jobben, men måtte kutte ut da jeg ble gravid og sykemeldt med bekkenløsning. Kanskje du kunne organisere et FP-kurs en gang, Gremli??

Svensk snakker og leser jeg også flytende, har blitt tatt for å være ekte svenske (men er det noe å skryte av? ).

kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat