Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-17, 10:46   #12
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reisetips, Napoli, Sorrento

Vi hadde en veldig fin ferie i Sorrento, men ja, den er veldig turistifsert.

Vi hadde to dager i Pompei. Den ene dagen gikk vi opp Vesuv og det var en fantastisk tur, som jeg absolutt anbefaler. MInibuss fra jernbanestasjonen, og vi ble kjørt ganske langt, så det er ikke en anstrengende tur. Men veldig spennende å ha vært der oppe og sett hvordan det ryker fra krateret.

Og jeg ville absolutt brukt en dag i Pompei. Det er en opplevelse.

Vi tok fergen til Capri og så en båttur ut til den Blå Grotten. Den er veldig verd et besøk, men det vi opplevde da vi kom dit var at alle måtte ligge og vente veldig lenge for å komme i robåtene inn i grotten, mens de som kom med "egne båter" ble prioritert. Det var mulig å ha en privat yacht for en dag og reise til Capri, besøke grotten og bade og selv om jeg ikke helt husker hva det kostet så kan det være verd å sjekke prisene for å se om det er verd det om man bare skal ha en dag på Capri, fordi man får mer ut av dagen på den måten.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat