Tråd: Angi en nabo
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-17, 12:07   #26
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Angi en nabo

Jeg mener at man skal være varsom med å leke politi.

Jeg er heller ikke enig i at man automatisk kan se en hjemreise som misbruk av fellesskapets midler - en sånn logikk innebærer at man mener at alle flyktninger lever på offentlig støtte, noe som heldigvis ikke stemmer. Det er også et, etter mitt syn, kunstig skille mellom permanent oppholdstillatelse og statsborgerskap. En flyktning med ti års botid og permanent oppholdstillatelse i Norge og en flyktning med ti års botid som har blitt norsk statsborger blir forskjellsbehandlet på en måte som jeg finner unaturlig og ikke tuftet på rasjonelle argumenter. Hvorfor skal den ene angis, og ikke den andre? Og hvem i alle dager kjenner til statsborgerskapet til naboene sine? Jeg har ikke peiling.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat