Tråd: Angi en nabo
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-17, 12:22   #35
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Angi en nabo

Jeg synes det er greit å melde fra om masse ulovligheter, både mht politi og nav. Men må har jeg en jobb der jeg støtt gjør slikt, så det senker vel terskelen.

Jeg tenker det er greit nok å melde fra slik Lusthsug sier. Men det blur for meg veldig teoretisk. Selv vet jeg veldig lite om bakgrunnen til alle utlendinger jeg kjenner og nøyaktig hvorfor de er her. Så om de hadde reist tilbake ville jeg aldri i verden meldt. Om man VET derimot, så tenker jeg det er helt greit at udi sjekker det.

MEN: jeg synes at dette er et politisk utspill er til å spy av. Jeg er mer hekymret for at det jobber 19.000 personer i Nav, men bare 200 jobber i Nav kontroll. Start der!!!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat