Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-18, 10:45   #7
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Endring i abortloven?

Eg syns faktisk at paragraf 2c i abortloven gjelder heile familiers rett til å bestemme over eige liv og ikkje berre kvinners rett til å bestemme over eigen kropp.

Og eg er også kraftig irritert over at dei kallar det Downs-paragrafen og drar fram velfungerande barn og tenåringar med Downs i media for å vise at det ikkje er nokon grunn til å ta seinabort sjølv om barnet har Downs.
Det er så mykje meir enn Downs som er innbefatta i det som står i paragraf 2c. Alvorlige misdannelser og diagnoser som gjer at barnet vil ha behov for 24-timers overvåking og pleie heile livet. Og barnet må gjerne gjennomgå mange operasjonar og smertefull behandling.
Flott om foreldre orkar å stå i dette og sette barnet til verden likevel. Og samfunnet må absolutt legge til rette for at det skal vere gjennomførbart, på ein bedre måte enn i dag. Men det må også fortsatt vere lov til å velge annerledes for dei som ikkje orkar det, uten at dei skal måtte forsvare valget sitt foran ei nemd og kanskje få avslag.

Og så er eg temmelig irritert på Høie som samanliknar alvorlige medisinske diagnoser med homofili. Eg har f.eks. sett at han har uttalt at han vil unngå at kvinner i framtida vil kunne ta seinabort på bakgrunn av at barnet er bærer av eit homofili-gen som gir aukt risiko for at barnet er homofil, dersom ein nokon gang skulle finne eit sånt gen. Dette syns eg er ein heilt absurd uttalelse. Dagens paragraf 2c opnar ikkje opp for noko sånt. Homofili er ikkje ein sjukdom.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat