Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-11, 11:32   #21
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: En fars kamp mot forsikringselskapet i dagens Dagbladet (papirutgaven)

Når man ser tiltale etter at f.eks. noen har feilvurdert føret og biltilsynet i ettertid har ment at vinterdekkene var litt dårlige, så kan jeg ikke forstå hvorfor det ikke er tatt ut tiltale i denne saken. Noen vil kanskje si at han sikkert har fått "straff nok", men det skulle da også gjelde i andre saker der det er ulykker hvor spesielt noen fra familien omkommer.

Det er vel nesten som jeg skulle tro at selv om barna hadde vært sikret og han hadde vært på sommerdekk i januar og en ulykke hadde skjedd, så skulle det ha vært tiltale. Når man her i tillegg har brutt alle regler og ikke hatt et snev av sunn fornuft når det gjelder sikring av barn i bil, kan jeg ikke fatte og begripe hvilke formildende forhold det her skulle være sett opp i mot andre saker.

Her mener jeg media gjør en dårlig sak - fokuset i denne saken settes på at faren er et offer. Jeg skulle gjerne heller sett en sak om hvordan den korte turen til barnehagen også kan bli fatal - og la det være noe andre kan lære av.

Det blir en "følsom" sak, men hadde vært "et godt eksempel"....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat