Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-13, 20:10   #38
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vis meg kjøkkenet ditt

Ååå, så mange fine kjøkken

Vårt kjøkken er fra Aubo med underlimt vask, heltre benkeplate i valnøtt og 80 cm brede skuffeseksjoner og smulesuger i sokkelen. Noe av det jeg er mest fornøyd med er det smale uttrekkbare høyskapet nærmest benkeplaten, 2 dype og store kummer i vasken, og ikke minst mye kjøleplass. Det er kjølehjørne + spisskammers bak den hvite døren på bilde nr 2 (og vaskerom bak skyvedøren).

Det eneste jeg ikke er helt fornøyd med er at vi ikke har de håndtakene jeg hadde sett meg ut siden jeg knekker neglene så lett på de tunge skuffene enkelte ganger (var mannen som absolutt ville ha uten håndtak). Og hadde vi hatt et større byggebudsjett hadde jeg ønsket meg el-punkter på stikk i benkeplaten i stedet for i veggen, men det er bare estetiske bagateller.




Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat