Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-13, 22:28   #39
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg kjøkkenet ditt

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Så mange fine kjøkken!

Jeg har så lyst på nytt kjøkken, egentlig er jeg ganske fornøyd med det vi har i dag også, for det utnytter tilgjengelig plass på en god måte. Men jeg vil flytte hele kjøkkenet til der vi har soverom og så åpne opp ut til spisestuen, så vi får et stort allrom. Kjøkkenet vi har er bare 9 år, så det er litt ille å bygge et nytt bare fordi jeg vil.

Jeg har også lyst på nytt kjøkken, men som hos dere blir det mye mer omfattende enn bare kjøkken. og dessuten så mener Far at kjøkkenet jo er nesten nytt! Selv om det er fjorten år siden vi satt det inn.

Og det er ikke stort man får for et kjøkken på Finn, selv om nyprisen var høy!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat