Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-15, 20:45   #13
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal du til Hellas i sommer?

Vi skal til Rhodos om to veker. Dei siste gangane eg har vore i Hellas har det stort sett vore mulig å betale med kort overalt og vi har brukt lite kontantar. Så eg hadde eigentleg ikkje tenkt å ta med så mykje kontantar denne gangen heller.
Eg må innrømme at eg ikkje heilt forstår logikken i det som foregår no med lange køar for å få tatt ut kontantar i minibank. Kva er eigentleg vitsen med å ha med ein svær bunke Euro dersom Euroen bryt saman i Hellas? Er det grunn til å tru at det skal vere lettare å få brukt kontantar enn Visa-kort?

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat