Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-15, 20:54   #15
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du til Hellas i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Eg må innrømme at eg ikkje heilt forstår logikken i det som foregår no med lange køar for å få tatt ut kontantar i minibank. Kva er eigentleg vitsen med å ha med ein svær bunke Euro dersom Euroen bryt saman i Hellas? Er det grunn til å tru at det skal vere lettare å få brukt kontantar enn Visa-kort?

Tilliten til bankene kan bryte sammen. Da vil ikke butikkeieren selge deg mat mot at du betaler med kort, vil jeg tro. Og så får man en periode hvor man ikke aner hvordan den nye valutaen skal verdsettes, og det eneste som gjelder er euro i cash, som de i hvert fall kan bruke i andre land, slik at kontantene du har med deg er det eneste som er attraktivt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat