Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-16, 14:31   #30
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe".

Eg har opplevd fleire gongar siste åra at sjukepengar har blitt stoppa på tilsette etter 8 veker uten aktivitet. Så der er det bedring på gong.

Målet vårt på min arbeidsplass er å ha ingen, utover alvorleg sjuke, i 100 % sjukmelding. (Og sjølvsagt influensa og sånn) Vi har ei overordna målsetning om at alle kan gjere litt ei lita stund. Det har vist seg å fungere veldig godt, for alle typer diagnoser. Det treng heller ikkje koste bedriftene all verden. Ein kan vere 90 % sjukmeldt, men ikkje berre jobbe 3,75 timar. Ein kan bruke den 10 % på 15 timar om en ønsker det med lavare produksjonsforventning. Eg har med andre trua på nærværstanken.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat