Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-16, 14:42   #38
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe".

Ok, rine, jeg synes egentlig jeg svarer greit på det:

Opprinnelig lagt inn av HI

Tror du Norge er modent for endringer i sykelønnsordningen, og hva tror/håper du at disse endringene vil gå ut på.

Ja, jeg tror vi er modne for det, og jeg håper disse endringene går i retning av mer effektiv behandling for å få folk raskere i arbeid i løpet av sykemeldingsperioden, altså før AAP.

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet

Jeg tror nemlig det er MYE sykepenger å spare på litt mer effektiv og obligatorisk behandling. Ikke bare basert på eget sykdomsforløp, men også etter å ha sett nære venner måtte bruke årevis og alle sine krefter på å krangle seg til behandlingsopplegg som faktisk virker og skikkelig utredning, i stedet for parkering hjemme og rare kurs på NAV. De som (mot formodning) ikke er interesserte i å komme seg i jobb så raskt, kommer seg sikkert enda treigere videre i livet.

Kjør debatt!

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat