Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-18, 11:42   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vil lage en videotale til mannen i bryllupet men er helt blank, hjelp!

Skal gifte meg om fire måneder og det nærmer seg med stormskritt. Mannen er en ekstremt dyktig taler og ikke et øye er tørt i rommet når han holder tale og jeg vet han kommer til å holde en tåredryppende tale for meg, grugleder meg.

Jeg er ikke sjenert overhodet og synes det å tale til mange mennesker er helt greit og vel så det, men problemet er at når det blir for personlig bryter jeg sammen. Jeg er så barnslig følsom! Ikke at jeg er REDD for å grine foran andre (for det kommer jeg garantert til å gjøre både i vielsen og under talen(e)), men jeg har rett og sett ikke lyst, i tillegg til at jeg er redd jeg ikke klarer å snakke, engang, pga. gråteanfall.

Så ... Jeg har bestemt meg for å (muligens) lage en video med bilder og musikk som jeg viser på storskjerm. Jeg tenker bildefremvisning med musikk i bakgrunnen, noe som passer til temaet, og tekst eller lydfil (jeg snakker) på bildene. Jeg er helt blank på sånne ting, aldri gjort det før. Hvilket program bruker man? Hva bør jeg ha med? Begge våre fedre døde i ganske ung alder, så jeg vil gjerne gjøre litt stas på dem, og få med bilder av våre nærmeste venner, hvor vi hadde første date, reiser og opplevelser vi har hatt sammen, barn og bonusbarn, ja - masse.

Trenger tips til innhold, musikk (vurderer å synge selv på filmen men hvordan gjør man DET da, har jo ikke utstyr, eller kanskje jeg har det siden mannen driver litt med musikkprogrammer men jeg kan jo ikke spørre ham heller), program (helst noe gratis) osv. Noen som har gjort dette før? Jeg har så lyst til at dette skal bli bra, han fortjener det så mye.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat