Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-19, 16:11   #285
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Tusen takk for innspill ang. kostnader. Jeg trengte litt kalibrering kjente jeg. Det blir betraktelig billigere å ha det hjemme ser jeg da - dog mer jobb. Ikke optimalt, men har gjort det før, så det er jo en fordel.

Maten kommer på ca 10.000,- (catering). Diverse bord, stoler, duker ca 3.500,-. Drikke ca 1.000,-. Diverse pynt 1.500,-. Invitasjoner/takkekort kr 1.000,-. Blomster ca 800,-.

Vi må også vurdere om vi skal ha gulv i teltet. Har fått innspill fra fagfolk om at det ikke er nødvendig, så det er 3.000,- spart, så tror kanskje vi dropper det. Velger å leie duker, selv om det hadde vært rimeligere å kjøpe (har jo ikke bruk for så mange hvite duker, så da sparer vi miljøet for det kjøpet). Kaker baker jeg, venner og familie.

Dress vet jeg ikke hvor mye kommer på enda.

Vi blir ca 40 gjester, så skulle vi betale nærmere 1.000,- pr kuvert, så kommer vi unna med ca halv pris på å ha det hjemme.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat