Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-11, 06:59   #1
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lilleprinsen.no - virker den butikken?

Jeg har gjort et forsøk på å bestille en vognpose derfra, men det var åpenbart noe feil slik at jeg ikke kunne velge å få varene sendt. (Enten det eller så sender de faktisk ikke, men det var det ingenting som tydet på ellers). Så jeg valgte forhåndsbetaling og sendte en mail og ba om bekreftelse på at de sender før jeg betaler. Men det kommer jo aldri noe svar på den mailen. Nå er det ikke mer enn 4 dager siden jeg sendte den, men jeg blir alltid skeptisk når det tar mer enn 2-3 dager før nettbutikker svarer på mail.

Noen som har erfaringer med den butikken? Får man varene sine? Eller bør jeg rett og slett kjøpe en annen farge et annet sted (for jeg finner bare fargen jeg vil ha i den butikken selvfølgelig).

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat