Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-16, 09:57   #17
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Min eldste er konservativ og vi må alltid "tvinge" ham til å slutte med lue og votter litt utpå våren, for da har han liksom vent seg til dem.

Yngste mener bestemt at grensen for stillongs går ved minus tre grader, så da håper jeg vi er ferdige med det for i år.

Vi kom fra fjellet på søndag, og i går vasket jeg rubb og rake av ulltøy og vintertøy og skitøy, med tanke på å legge/henge det bort for i år.

Jeg legger det ikke langt bort, da, alt "ikke-sesong"-tøy henger på en lang knaggrekke i vaskekjelleren.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat