Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-18, 10:37   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi snakke om Heimebane?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tenker at dette ble litt overtydelig for oss nå fordi vi har måneder med diskusjon rundt dette temaet i bakhodet allerede. Og at vi også hadde hatt behov for litt overtydelighet hvis det ikke hadde vært så gjennomdebattert.

Joda, ser den. Men da er man tilbake på pedagogikk-TV. Det er ikke nødvendigvis noe feil med det, og det kan absolutt regnes som innenfor statskanalens mandat, men jeg syns allikevel ikke det nødvendigvis er god historiefortelling eller god kunst.

Jeg sier ikke at jeg ikke likte episoden; det gjorde jeg på mange vis. Jeg tror de aller fleste jenter og damer kan kjenne seg igjen i minst én av situasjonene, mange kan garantert kjenne seg igjen i bortimot alle, inkludert reaksjonsmønsteret til både en selv og den som har utsatt deg for situasjonen. Det er sikkrt endel menn som hadde godt av å se den også.

Men jeg syns ikke pedagogikk-TV som dette har høy "kunsterisk" verdi.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat