Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-18, 11:17   #323
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Hehehe... I see you. Jeg falt nemlig utpå Criminal Minds-kjøret i påsken, og jeg har binget to sesonger. Har nemlig sett fram til sesong 9-10 og så hele sesong 10 og 11 i påsken. Mistet litt lysten til å se videre nå, for jeg hadde ikke fått med meg at Shemar Moore sluttet.

Fordelen med at Shemar Moore sluttet var at vi slipper alle de klamme samtalene mellom Morgan og Garcia. Men gid Kirsten Vangsness kunne sluttet i stedet. Hun blir jo bare teitere og mindre troverdig for hver sesong.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat