Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-20, 14:18   #33
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Jeg må innrømme at jeg ikke synes KIDs sengetøy er så bra. I satin synes jeg det er noe litt stikkete, på et vis. De ser veldig fine ut, men når jeg legger meg i det så føles det ikke digg. De i egyptisk bomull er bedre, mye bedre, men om du først skal ha noe i egyptisk bomull så er det mange andre merker som jeg synes holder vesentlig bedre kvalitet. Gant er dyrere, men jeg synes de gir en helt annen følelse, og så holder de seg bedre.

(Egyptisk bomull, det er så forum, det.)

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat