Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-20, 14:06   #37
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Tally: Jeg mener at jeg ikke liker at det er for eksempel store knapper (som vi har i fotenden på et sett), border eller andre fysiske pynteting som påvirker teksturen, for da må jeg passe på at den siden ikke ligger ned mot kroppen. Vi henger dynene ut vinduet hver eneste morgen, og jeg liker å slenge dem tilbake på senga uten å måtte tenke på hvilken side som skal være opp og hvilken som skal være ned. Et bittelite problem, I know, men jeg liker bedre når dyna er lik på begge sider.


Sist redigert av Hyacinth : 12-10-20 kl 14:19.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat