Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-20, 15:31   #40
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er glad jeg kan kreve av elevene mine at de har på kamera for at de skal regnes som tilstede i undervisningen. Mannen min kan ikke kreve det av sine studenter, og noe mer demotiverende enn å sitte og snakke til en haug med svarte firkanter kan jeg ikke tenke meg.

Det er den sikreste måten å bli fullstendig utslitt på, hvertfall. Vi får ikke lov til å tvinge dem til å ha på kamera vi heller.

I dag er jeg STEIKE FORBANNA for at bilen min mest sannsynlig har avgått ved døden. Det verste er alle innspillene jeg kommer til å få om hvor BILLIG bil det går an å få tak i. IKKE SÅ BILLIG som jeg må ha.

#fotgjenger

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv