Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-20, 19:04   #48
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.115
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg synes det er unødvendig å ta med babyer i teamsmøter. Jeg synes også det er unødvendig at barna stikker innom, og at plutselig mannen ses i bakgrunnen. Vi er på jobb, og vi har en jobb der vi jobber med sensitive og tunge greier. Der vi er nødt å debriefe og guffe på hverandre pga vi kan ikke ta det utenom jobben. Da er det ikke greit at folk utenfor hører på.

Haha, det minte meg på når vi hadde hjemmekontor og barnehagen var stengt. 6-åringen hadde fått streng beskjed om Å IKKE KOMME INN og forstyrre meg, for jeg skulle lede et møte og forklare noe ganske kompliserte greier for over 50 stk. Gjett hva som skjedde... hun bare plutselig braste inn bak meg og begynte å rope: «kan jeg få is, kan jeg få is».... Var ikke akkurat enkelt å ha en vettug reaksjon der jeg satt.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv