Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-20, 15:14   #57
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva står på TO DO-lista di før jul?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvor mye vasker dere egentlig til jul, folkens? Ser flere nevner det med vasking. Til tross for nicket mitt, vasker vi verken mer eller mindre enn vi gjør til vanlig. Så jeg ville ikke kommet på å nevne det på listen av ting som gjenstår, den ukentlige støvsugingen går som normalt på samme måte som alle andre hverdagslige ting som å vaske klær og lage middag, liksom.

Ikke noe veldig mye mer, men vi tar gjerne vinduene og det skjer ikke så ofte ellers. Og så rydder jeg litt ekstra i hyller og det som er synlig. Til daglig gjør det ikke noe at mannen har 4 bukser liggende på benken på badet, men vil gjerne ha det ryddig og innbydende når vi har gjester. Rydder og vasker ikke i skap og skuffer.

Men mottoet mitt er at det blir jul uansett. Så om noe ikke er så ryddig og rent som jeg skulle ønsket eller alle julekakene er innkjøpt, så blir det bra uansett. Vi har gaver, sjokolade og ribbe, så blir bra jul med det.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat