Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-20, 15:35   #59
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva står på TO DO-lista di før jul?

Jeg vasker heller ikke så mye mer til jul enn andre ganger i året, men det er sjelden jeg vasker hele huset i ett, til vanlig. Da blir det mer støvsuging en dag, når det er behov for det, badet en annen dag når det er behov for det etc. Til jul ønsker jeg at alt skal være rent samtidig, men går ikke mer i dybden. Vi har de siste årene bestilt vaskehjelp, slik at vi får tatt alle rom i huset på en gang, samtidig som vi kan bruke tiden på andre ting. Når vi er så privilegerte at vi har muligheten til det (mannen og jeg gjør dette i stedet for å gi hverandre dyre julegaver), så er det absolutt verdt det.

Jeg rydder kanskje mer til jul da, for det er fort at småting kryper utover hyller og benker, som jeg vanligvis ikke bryr meg så mye om, men som ikke ser så fint ut mellom julepynten. En lader her, en kortstokk der, noen kvitteringer, et headset, noen penner, en tyggispakke ... Og i den ryddingen avslører det seg ofte en del støv, som vanligvis blir oversett. Så da blir det ofte litt ekstra støvtørking i samme slengen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat