Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-21, 09:36   #63
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva er det som er slitt, da, Toffskij og Divine?

Dersom det er frontene, så kan man levere dem til sprøytelakkering og få dem pene tilbake.

Vanskeligere dersom det er selve konstruksjen, selvsagt.

Alt er slitt. Jeg har vurdert å få fikset frontene, men det er ikke bare å ta av skap og skuffer, siden alt treverket (rammen eller hva man skal kalle det) også er veldig slitt. Pluss at vegger og golv også må tas.

Vi kom oss på IKEA i går likevel og hadde kjøkkenplanlegging. Både mannen og jeg var helt utslitte etterpå. Det var 1,5 slitsomme timer. Høyt tempo på kjøkkenplanleggeren. :svett: Vi har bestilt kontrollmåling, og jeg frykter at vi ikke kan ha IKEA-kjøkken likevel, da standardmålene deres er en bredde på 65 cm, og vi har bare 63 cm mellom vegg og dørkarm. Benken vi har nå er 60 cm - jeg ante ikke at det kanskje var ukurant mål.

I likhet med Toffskij hater jeg stress og mas og misære, og i tillegg har vi ikke flust med penger heller, så det henger også over meg. Jeg fatter ikke hvordan folk klarer å ha boliger jeg ser helt shaina og freshe ut hele tiden. SÅ mye styr! SÅ dyrt!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat