Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-12, 23:35   #85
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Florida. Hva, hvor, hvordan og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Gjør den? Jeg måtte alltid ta med hjem kaffe og parmesanost i boks fra Kraft til mine foreldre når jeg kom hjem på ferie, det var et must. Ja, og så sånne bokser/flasker med baconbiter.

Hva slags mat har du med deg hjem?

Jeg har med dressinger jeg ikke har funnet her hjemme, matfarger (Wilton), smelte sjokolade i ulike farger (Wilton), kakepynt, gele - mye kulere farger på gelen de har der, lemonade (sånn i pulverform), i år tok jeg med en sjokoladesirup som er helt fantastisk god til å lage kakao av, Chai-te, Grits ++++ ja, det ligger igrunnen i den gaten. Jeg bruker gjerne noen timer siste dagen på WallMart.
I år hadde jeg med noen bokser med negllakkfjerner (geniale sådan med svamp). Vitaminer o.l. har jeg også med litt av..

Det er stort sett siruper og dressinger som er gjenstand for kraftig gjennomgang. Jeg pakker de i poser og disse er gjerne revet opp og godt tapet igjen og har "TSA approved" lapp klistret på seg. Bare sørg for å ha TSA-godkjente låser så går det fint!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 04-08-12 kl 23:40.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat