Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-06, 10:48   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke bare, bare å ringe politiet

Det er veldig synd om folk får enda høyere terskel for å tipse politiet om uvettig kjøring enn det de har i dag, for jeg tror folk flest har høyere terskel enn det som godt er allerede.

Jeg har varslet politiet om uvettig kjøring et par ganger, og det kommer jeg til å fortsette med. Heller det enn å lese i avisa dagen etter at den samme bilen som jeg så har kjørt ned og drept en fireåring eller frontkollidert med en bil og tatt livet av en familie på fem. Det hadde vært langt vanskeligere å leve med enn frykten for en bot.

Ikke tror jeg det blir en veldig aktuell problemstilling heller. Det kan umulig bli vanlig praksis i fremtiden at tips til politiet belønnes med bøter.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat