Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-23, 12:05   #42
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.496
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Sant nok. Det jeg reagerer mest på er at man var så klare i fordømmelsen av handlingene til Hamas, mens jeg føler at det nå i større grad beskrives at Israel er i krig og at det derfor er mer greit at de bomber sivile (under påskudd om at det også kan befinne seg militære i de samme bygningene).

Hmm, ja? Dette er jo vanlig. Det er jo ikke bare millitære som blir drept i Ukraina heller, det er jo masse sivile som dør. Verdenssamfunnet bryter jo i stor grad ikke inn der heller ...

Det er jo heller ikke slik at "vi" (nordmenn) har stort fokus på Sudan eller Jemen. Kan ikke si at vi "bryr" oss noe mer om folk der enn palestinerene? (lenke) Jeg prøver ikke å være vrien, jeg bare skjønner ikke helt hva du mener - er det noen andre steder hvor du tenker at verdenssamfunnet bryter inn.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat