Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-20, 16:44   #13
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger glasurtips

Glasuren som «hører til» firkløverkake synes jeg er fantastisk til sjokoladelangpannekake. Jeg bruker melkesjokolade og ikke firkløver, for jeg er allergisk mot hasselnøtter. Poenget er at den helles over varm kake rett fra ovnen (prikke den med gaffel først, så trekker den inn i kaken og den blir supersaftig. Nam!

Og så elsker jeg også Apple Crumble, åh det er godt det! Men jeg MÅ ha vaniljeis til. Og den egner seg IKKE som sånn tombolakake eller kiosksalgsobjekt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat