Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-20, 15:09   #50
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Silikonpupper - hvor "ut" er det?

Ja, og jeg mener ikke at slike operasjoner bør forbys, eller at en nemnd skal vurdere om grunnen er god nok eller noe, bare at jeg personlig mener at det er galt, og at det sender ut feil signal, særlig til den oppvoksende generasjon, som ikke trenger flere bekreftelser på at kroppen må oppfylle et bestemt ideal for å være bra nok. Så på spørsmål fra folk som lurer på om de burde legge inn silikon for å få større bryster, og spør hva jeg mener, vil svaret fra meg uansett være at nei, det synes jeg ikke. Men jeg kan ikke nekte noen å gjøre det, i praksis får jo folk gjøre som de vil, men det vet jo alle, det gidder jeg ikke å påpeke. Det er jo den som spør som får vurdere hvor stor vekt de vil tillegge min mening. Men min mening er nå engang slik.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 04-11-20 kl 15:16.
My er ikke aktiv   Svar med sitat