Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-13, 23:47   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wonderland VIP, regulerbar eller ikke?

Vi har det, riktignok billigvarianten fra IKEA. Det er kjekt, deilig å lese bok sittende, heve hodeenden ved forkjølelse eller knestøtten når beina vil slappe av ekstra godt.

MEN, vi hadde ikke tenkt på at to regulerbare bunner medfører to separate madrasser med tilhørende sprekk i mellom. Kjipt med sprekk midt i dobbeltsenga! Og den er veldig dyp, den sprekken. Jeg har prøvd å tette den for å slippe at ungene forsvinner nedi der, men det er vanskelig. Nå har vi kjøpt en tykk overmadrass..

I tillegg så er jeg litt redd for at unger skal leke med fjernkontrollen og klemme seg.

Men de få gangene jeg virkelig har brukt reguleringen, å har det vært deilig altså. Elsker å lese bok med knestøtte.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat