Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-15, 23:56   #57
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bolig mellom Malaga og Marbella

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Så leiebilene var billigere nå når vi skal dra, så da bare avbestiller jeg den jeg har reservert og booker en ny. Sikrer meg bestandig bil tidlig (og det må jeg om vi skal ha stor bil som 9-seter noen ganger), men på mindre biler der det litt forskjellig om det blir billigere eller ikke. Vi velger litt liten bil nå, og har med 2 store myke bager istedenfor harde store kofferter, for da er det lett å få plassert i bilen.

Jeg liker ikke stranden i Fuengirola, der ligger man sild i tønne og umulig å få parkeringsplass. Men stranden i Costa del Mijas synes jeg er fin hvis vi skal på stranden når vi bor i Calahonda.

Hvor langt er den siste du nevner fra der hvor vi skal bo?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat