Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-14, 09:10   #226
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Egentlig svarte Candy for meg i det første avsnittet sitt. Og i tillegg like jo eg ekstra godt å spise med dei som dele interessa mi eller blir like begeistra som meg over en smak i munnen. Og forøvrig betalte eg det besøket på Eik, det var ei bursdagsgåve

Hmm.. ja, hun sier hun ikke er komfortabel med å drikke alene. Skjønner ikke sånt jeg. Jeg skjønner at du syntes det er ekstra stas å spise med noen som deler interessen din, men for sånne som meg (som nok hadde takket ja om noen hadde spandert, tross alt), så koser jeg meg akkurat like mye uten alkohol. Kanskje mer og. Jeg slipper hangover (får det av omtrent ingenting), migrene og tenke at jeg legger i meg unødvendig mange kalorier.

Jeg tror at mange av de som drikker fint lite, rett og slett ikke syntes vin er så veldig godt. Jeg er nok en av dem. Liker litt og av og til, men slettes ikke alltid.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat