Tråd: Hårstyling
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-22, 19:08   #10
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.815
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårstyling

Jeg liker å ha litt produkt i mitt halvlange bølgete hår, for det ser bedre ut når det ikke "flyr" sånn.
Noen ganger er det kun hårolje(har en fra Vossabia nå), eller en lett fønekrem (selv om jeg aldri føner.) Nå har jeg en fra Moroccan oil som jeg SKAL bruke opp jeg kjøper nytt. Liker ikke lukten, men den samler håret slik jeg vil. Er muligens denne selv om min flaske er hvit, har hatt den lenge. neste gang skal jeg finne en lignende fra et merke med bedre duft. https://www.blivakker.no/product/309...oaAo39EALw_wcB

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat