Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-13, 10:35   #11
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Twenty-four shades of glue 2013

Skulle gjerne tatt en luke selv, men tror ikke jeg har kapasitet - eller fantasi helt på plass i år for den sakens skyld. Jeg er ikke så god på sånt om dagen. Sånn foruten at det plutselig spirer en idé nå ... Jeg setter meg opp en dag jeg, så får det bli som det blir.

Men jeg stemmer for at det skal være like aktuelt med litt bakst og julepyntmaking som noe ytterst fantasifullt, for det senker jo terskelen en hel del for mange tenker jeg. At vi bare fokuserer på at dette skal være en hyggelig aktivitet i en eller annen form med frivillige donasjoner til et godt formål som bonus, uavhengig av om det flettes julekurver, lages salt karamellsaus eller en dorullnisse, eller?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat