Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-13, 21:50   #54
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Å, nå må JEG også ha! Har en fra Digitalbok, men føler jeg må ha Kindle også. Hvordan kan jeg overbevise mannen om at jeg trenger begge? Jeg fikk det nemlig fra ham fordi jeg ønsket meg et som kunne brukes til norske bøker og jeg må ha noe jeg enkelt kan bruke. Bestiller jeg Kindle kommer han til å himle fordi jeg har "ombestemt" meg. Men jeg mener de kan utfylle hverandre!

Meeen, så så er utvalget til Kindle bedre, bøkene billigere og jeg blir "tvunget" til å lese mer engelsk. Men det er fint å lese norske også. Så det er vel greit? Hæ??

Tenk på alle pengene (til bøker og til bokhyller) og alt miljøet du sparer på å ha bøkene dine på lesebrett i stedet for i papirutgave. Klart du kan forsvare å ha to.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat