Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-08, 12:30   #124
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.977
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Milfrid, jeg ser det er liten vits i å diskutere JJ med deg. Jeg får en klar oppfatning av at du ikke vet hva han står for, eller du har misforstått mye av det han sier.

Straff er han som sagt ikke tilhenger av, men han er heller ikke tilhenger av belønning, slik som jeg oppfatter det. (Både straff og belønning er ytre motivasjoner, som i de fleste tilfeller med fordel bør unngåes. Man må heller jobbe med den indre motivsjonen.) Han har heller ikke sagt at man alltid skal være mild og forklarende. Han sier man skal være tydelig, og gjerne ha forventninger og stille krav. Han er heller ikke i mot at man kan bli sint, men da skal man være sint på en ikke-krenkende måte. Og det er da en selvfølge, også for JJ, at man skal si ifra ved uakseptabel oppførsel og ikke godta det.


Sist redigert av ElinM : 16-01-08 kl 12:36.
ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat