Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-09, 19:57   #49
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaksinering av barn ...

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det siste du skriver Esme har jeg tenkt mye på. Toern vår fikk en heftig reaksjon på den første vaksinen han fikk og vi måtte derfor på sykehuset til utredning osv. før han fikk de resterende vaksinene. Det hele ble utsatt en god stund. Han er en gutt som reagerer mer enn gjennomsnittsbarn på sykdommer. Han ble styggdårlig av vannkopper og jeg har tenkt mange ganger i ettertid hvor mye bedre det hadde vært om han hadde fått vaksine og reagert litt på den enn at han fikk den voldsomme vannkoppesykdommen. Så ja, jeg har en gutt som reagerer på vaksiner og det meste, men hvis det er en i familien jeg ønsker å vaksinere ekstra så er det ham.

Nettopp. Som sagt, jeg vet ikke om det er sånn, jeg bare tenker at det er minst like logisk. Men vet du hva, jeg har en kompis som er immunolog. Jeg skal høre med ham jeg.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat