Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-09, 09:56   #49
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høyhastighetstog i Norge

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Og jeg ser altså bare ikke for meg at med de værforholdene vi har her i landet store deler av året så er det mulig å kjøre høyhastighetstog. Jeg skal vurdere å love å spise hatten min om toget bruker tre timer mellom Oslo og Trondheim når det snør.

Som reisende mellom Trondheim–Oslo, kan jeg bekrefte at det er ganske ofte man bruker lenger tid enn tre timer på å fly denne distansen også, når det snør.

Og takke meg til å sove eller arbeide meg gjennom en forsinkelse på toget enn på Gardermoen. Bare det å faktisk kunne ha tre–fire timer effektiv arbeidstid på reisen, er jo helt fantastisk. På en flyreise får jeg kanskje jobbet 40 min, maks.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat