Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-14, 11:54   #44
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Innen 5. november"

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Øh, jeg er redd for at mitt ikke spesielt hyggelige prinsipp er nettopp det - jeg gir meg selv et døgn lenger enn andre.

I praksis gir jeg jo alle hur mycket slack som helst, da. What goes around, comes around. Håper jeg.

Misforstod jeg?

Jeg tenkte at du var "grei", så når du (men dette er jo et tenkt eksempel ) setter en så uklar frist, så gir du de som skal levere til deg slack nok til at de kan tolket det som ut datoen 5.11. Og motsatt; dersom du skal levere noe, så tolker du fristen strengt/kort.

Poenget mitt var at man må tenkte igjennom risikoen ved å tolket frister. Om søknad for å kunne få penger/rettigheter eller annet er absolutt, så hjelper det i praksis lite om man tolket det i videst forstand, dersom den man skulle sende til er lite fleksibel og mente den korte fristen.

Parolen er selvsagt "Ja til presishet!"

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat