Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-17, 10:11   #7
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykle til jobben 2017

Jeg sykler til jobben hele året, og er med på Sykle til jobben, for 4. år på rad. Det er en ganske stor greie på min jobb, og konkurranseinstinktet vekkes hos folk man aldri ville trodd hadde slikt i seg. Det måles kilometre og poeng, sykles omveier til og fra jobbb, legges strategier og følges nøye med på de hardeste konkurrentene.

Mitt lag er på 2. plass av 34 lag i bedriften, både i poeng og kilometer, slått på poeng av et lag som åpenbart har som strategi å vinne i poengkategorien, og på kilometer av et lag der alle medlemmene har racersykler - og bruker dem flittig. Vi har bare hybrider og terrengsykler, så sånn sett hevder vi oss bra. Laget vårt ligger et sted på 50-tallet av 7442 lag på landsbasis, så det er ikke så verst! Men det er lenge igjen ...

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat