Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-18, 17:59   #70
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

"Hvordan kan du være forelder når du ikke kan leke deg på en scene" fikk jeg slengt etter meg en gang.

"Jeg har pult! "

Jeg kjenner meg igjen i det meste her ja, med temafester som en soleklar vinner. Det skjer bare ikke. Kommentarer på utseende også, de som kommer med slikt skal kjenne meg godt, altså!

Jeg har omsider funnet en frisør som jeg ikke har lyst til å dø av å være hos, det er igrunnen befriende å kunne ha en kortere frisyre hvis jeg vil. Hun er veldig sosialt intelligent og kjenner på hvilket humør jeg er i når jeg kommer inn døra. Det hjelper litt at jeg kjenner henne så smått fra før. Vi slipper de hatede "Nei jøss, nå er værmt gett!"-samtalene.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat