Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-19, 08:39   #45
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Frosne fylte horn tiner fint til lunsj, og smaker ikke matpakkeekkeltom du vil ha brødmat.

Jeg har ofte frosne rundstykker I matpakken, og tar med pålegg som jeg legger på når de er ferdigtint.

Om du har lyst på suppe og ikke orker å lage, så er ferdigsuppene til både Meny og Rema en fin erstatning.

Jeg ser det er fryktelig mange som viser til makrell I tomat. Det elsker jeg også, men spiser det aldri på jobb. Det lukter såpass sterkt bade av pakken og ånden etterpå at det er nei-mat på jobb for min del. Det lukter høgg I lunsjområdet vårt enkelte dager når mange har funnet frem makrellboksene sine.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat