Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-22, 19:17   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endre hårfarge sånn plutselig?

Jeg har hår som har forandret seg mye de siste årene. Fra å ha helt glatt og rett hår, så har det fått mer og mer fall. Nå grenser det faktisk til å kalles krøller. Det føles smått vanvittig.

Og nå som jeg blir eldre, så blekes håret mitt noe veldig i sola, så håret får tydelige fargesjatteringer. Ettersom det nå også er en del grått inni der, så faller det heldig ut. For alle de forskjellige nyansene får det til å se mer levende ut. :sånn hvis glasset er halvfullt og jeg er på den positive siden:

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat