Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-08, 22:18   #59
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soaked chocolate cake (verdens beste sjokoladekake)

Kan noen fortelle meg hva jeg gjør galt? Jeg bakte denne i går, og hadde i nøyaktig det som står i oppskriften både i kaka og i glasuren. Jeg synes glasuren ble litt tykk når jeg hadde akkurat ingrediensene som står i oppskriften? Den rant i alle fall ikke ned i hullene jeg hadde peppret kaka med. Jeg gravde ikke huller, men stakk en vanlig kjøkkengaffel rett opp og ned tett i tett. Så enten er hullene for små eller så er glasuren for tykk. Kaka ble grei den, men ikke noe mer enn vanlig sjokoladekake liksom. Jeg smakte en himmelsk variant tidligere i uka som var laget av akkurat denne oppskriften. Sånn ble ikke min for å si det sånn.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat