Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-16, 10:35   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Carrie Fisher er død

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Nå er moren hennes død også. Jeg veit ikke hva det sier om meg at Debbie Reynolds er et MYE mer kjent navn for meg enn Carrie Fisher.

Jeg ble litt irritert på VG (eller var det Dagbladet? Ikke godt å si, de hadde samme overskrift) som skrev at "Moren til Carrie Fisher er død". Jeg skjønner jo at det på et vis ble rett i denne sammenhegen, men artikkelen som fulgte viste at journalisten slett ikke visste hvem Debbie Reynolds var ved å skrive om at hun hadde vunnet en lokal missekonkurranse før hun ble skuespiller, men ikke nevnte at hun hadde den kvinnelige hovedrollen i Singing in the Rain.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat