Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-21, 09:35   #6
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å lage ønskeliste til 40-årsdagen!

Jeg har lurt på om jeg vil bytte servise, og tenker at 40-årsdagen er en ypperlig anledning. Vi har hatt vårt nåværende siden bryllupet for 15 år siden, og jeg er lei av mønsteret hver eneste dag. Jeg har tenkt at hvis vi får mulighet til å feire med stor fest, så kan jeg bare oppgi navnet på serviset til de som spør hva jeg ønsker meg, så velger man selv om man kjøper en enkelt tallerken, sett med fire, eller hva som passer givernes budsjett. Tenker det går greit å få byttet, sånn for å tilpasse fordeling av ulike elementer i etterkant.

Av mannen har jeg tenkt på om jeg skulle ønske meg et smykke, for eksempel et enkelt halskjede. Men jeg vet at det er litt risky, så jeg lurer på om jeg skal være såpass konkret at vi går i gullsmeden sammen og at jeg peker på de jeg synes er fine. Jeg fikk et fint armbånd til jul som jeg bruker hver dag, det er koselig. Han ønsker seg ny giftering til sin 40-årsdag, så vi må til gullsmeden uansett. Jeg kjøper ikke uten at han prøver størrelse først, og tenker at han bør få si meningen sin om utseende også. (Eller bredde er vel det man tar stilling til, stort sett.)

Ellers kunne jeg godt tenke meg opplevelser, av typen konsert, stand-up, spa-hotell, bare hotell, tretopphytte, middag på finere restaurant enn man vanligvis går på.

Eller noe type utstyr, en skikkelig god tursekk, nye joggesko, kanskje en turhengekøye?

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat