Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-18, 08:19   #122
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Informasjon om hvordan mat "virker"

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hun kommer neppe til å bli eksludert. Men jeg personlig synes at når folk bevisst bruker legetittelen sin (som kun er verdt noe fordi den står for dokumentert medisin) for å gi kred til sin egen butikk og man sitter og påstår ting som gagner en selv økonomisk men som faktisk ikke er sant, da bør de fratas legetittelen.

Hun bidrar neppe til noen helseendring i befolkningen. Hun endrer kanskje dietten litt en periode til folk som uansett er interessert i dietter. Men hun blir rik da.

Dette. Jeg synes hun dels sparker inn åpne dører (det meste ER jo fornuftig), dels overdriver, spise hele regnbuen hver dag. Spis grønt og grovt, rør deg mer, så enkelt er det egentlig, særlig for den delen av befolkningen som lever usunt. Disse treffer hun ikke. Det korstoget mot sukker byr meg også i mot, mens hun roser honning op i skyene. For å få nytte av det hun fremhever i honningen så må man spise usunt mye.

Hun fremstår for meg som dn kvakksalver, hun bruker legetittelen sin for å selge produkter, hun er ikke spesialutdannet i kosthold så vidt jeg vet

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat