Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-16, 11:02   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peptalk med gutta våre

Jeg er enig i at det ikke er særlig konstruktivt og holdningsskapende om man har som utgangspunkt i at gutter er et føkkings problem. Det har jo med selvoppfyllende profetier å gjøre også, det er lett å falle inni en rolle man forventes å fylle, og siden vi her inne er flinke til å ikke legge slike generelle holdninger på f.eks flyktninger, så bør vi ikke gjøre det på gutter heller. Gutter må, på lik linje som jenter, få positiv feedback og forsterkning, ikke mistenkeliggjøring.

Men det forhindrer en jo ikke å ha samtaler som dette med barna sine, og slike påminnelser Mave kommer med syns jeg bare bidrar til å ha det litt friskt i minne. Det syns jeg er en god ting. For det er nok mange som ikke er like bevisste på at holdninger skapes, både de dårlige og de gode, og det er et arbeid som må gjøres

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat